• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 آذر 1400
کد مطلب : 146260
+
-

با مردم/ انتشار بوی نامطبوع در محله سراج

چند روزی است که در محله سراج منطقه4 تهرانپارس، بویی استشمام می‌شود که شبیه بوی قارچ است! این بو از چیست و سرمنشا آن کجاست؟ از مسئولان تقاضا داریم تا پیگیر این مورد باشند.
دستمالچی از تهران

  کارت منزلت برای بازنشستگان اصفهانی صادر نمی‌شود
یکی از ساده‌ترین وظایفی که کانون‌های بازنشستگی و بیمه‌های تامین‌اجتماعی دارند صدور کارت منزلت برای استفاده بازنشستگان و بهره‌مندی از مزایای ویژه و خدمات شهری رایگان است. متأسفانه حتی این کار ساده هم انجام نمی‌شود و جز گرفتن حق عضویت از بازنشستگان و دست به سر کردن آنها اتفاق دیگری نمی‌افتد.
بلیغیان از اصفهان

  نظارت بر کار پزشکان بر عهده کیست؟
 متأسفانه برخی از پزشکان اصلا دستورالعمل‌های مربوط به کرونا مثل ماسک زدن یا باز بودن پنجره‌های مطب را رعایت نمی‌کنند. از طرفی بعضی از آنها بدون اطلاع‌رسانی، اقدام به تعویض و تغییر محل طبابت خود می‌کنند و بیماران بیچاره را سردرگم و بلاتکلیف باقی می‌گذارند. اگر پزشکان ما که جزو طبقه ممتاز جامعه هستند تا این حد سهل‌انگار و بی‌توجه باشند دیگر از بقیه قشرهای جامعه چه توقعی می‌شود داشت.
محمدرضا از رشت

  ساکنان سرفاریاب، جاده تردد ندارند
ساکنان سرفاریاب از توابع کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد در روستاهای بید و انجیر هیچ مسیری برای تردد ندارند و به ناچار از جره یا گرگر استفاده می‌کنند. این وسیله‌های خطرناک که ایمنی کافی هم ندارند بارها باعث قطع انگشتان مردم و معلولیت آنها شده‌اند. بارها از این وضعیت شکایت و درخواست کمک کرده‌ایم ولی صدایمان به گوش هیچ مسئولی نرسیده است. از مسئولین تقاضا داریم همانند دوران جنگ به‌صورت جهادی راهی برای این روستا ایجاد کنند تا مردم عمری دعاگویشان باشند.
بیدستانی از سرفاریاب

  معادن حاشیه شهر کاشان تعطیل شوند
در پی اعتراضات اهالی و مسئولان شهر کاشان تعدادی از معادن آلاینده تعطیل شدند اما همچنان مجوز بهره‌برداری ازمعدن برای حاشیه این شهر صادر می‌شود. سؤال اینجاست که آیا افرادی که اقدام به صدور چنین مجوزهایی می‌کنند به آلودگی محیط‌زیست و سلامتی مردم کاشان هم فکر می‌کنند؟ دلیل این بی‌توجهی و نادیده‌گرفتن حقوق مردم این شهر چیست؟ 
کاشانی از کاشان

چرا شهرستان رودبار سیستم اگوی فاضلاب ندارد؟
اگر شهرستان رودبار سیستم اگوی فاضلاب داشته باشد دیگر خانواده‌ها در این شرایط سخت اقتصادی با هر باد و بارانی متحمل عذاب و هزینه‌های سنگین نمی‌شوند. از مسئولین محترم تقاضا داریم فکری به حال سیستم فاضلاب این شهر بکنند.
بقایی از رودبار گیلان

  چرخ‌دستی‌ها و باربرها وارد مسیر دوچرخه‌ها نشوند 
ورود و تردد چرخ‌های دستی حمل بار به لاین دوچرخه‌سواری در خیابان بهشت، برای عبور دوچرخه‌سواران ایجاد مشکل کرده است. این در حالی است که این مسیر صرفا برای تردد دوچرخه و ایمنی دوچرخه‌سواران درنظر گرفته شده است. از مسئولین تقاضا داریم تا به این وضعیت رسیدگی کنند.
داوود‌پور از تهران

  پل هوایی بلوار شورای کرج نیازمند نظافت است 
پل هوایی بلوار شورای شهر کرج بسیار کثیف است و برای افرادی که از این محل تردد می‌کنند منظره ناخوشایندی دارد. از شهرداری کرج درخواست داریم تا در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به نظافت و شست‌وشوی این پل کنند.
ابراهیمی از کرج

 نازل‌های پمپ بنزین ایران‌پارس در جنت‌آباد، قفل ندارند
تعدادی از نازل‌های جایگاه پمپ‌بنزین ایران‌پارس واقع در منطقه جنت‌آباد قفل ندارند و این موضوع باعث می‌شود تا مقداری از بنزین روی زمین بریزد. این کار علاوه بر هدررفت بنزین، در صورت ایجاد یک جرقه کوچک می‌تواند فاجعه‌بار باشد.
کرملو از تهران

  درخواست حذف مبالغ اضافی و تصاعدی برق در فصل سرما
با شروع فصل سرما طبیعتا نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی ازجمله شوفاژ، بخاری و پکیج بیشتر می‌شود. لذا ضروری است تا مبالغ اضافی و تصاعدی مصارف برق و گاز و جریمه‌ها در این مورد موقتا برداشته شود تا مردمی که با مشکلات روزافزون ناشی از گرانی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند کمی از فشار اقتصادی‌شان کم شود.
محمود از اصفهان

خرابی پل‌عابر میدان هفت‌تیر 
مدت‌هاست که 2تا از 4تا پله‌های برقی خیابان هفت‌تیر خراب است و این موضوع برای سالمندان و افرادی مثل من که مشکلات زانو دارند بسیار عذاب‌آور است. با توجه به پرتردد بودن این پل، چرا مسئولین اقدامی برای تعمیر آن نمی‌کنند؟
احمدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید